3D

Var på 3D ultraljud med mamma i måndags och det var verkligen sååå häftigt kan starkt rekommendera det=)! Saga ska med andra ord få en lillasyster , fick ändrat Bf datum till ett datum som stämmer MKT bättre asså är jag 1 vecka längre gången än vad dem i Lund sa så mitt Bf datum är den 23 September.. och jag hade även bakvägg INTE framvägg som även den kärringen i Lund sa , hon måste fan ha suttit och sovit när hon kollade mig för ingenting har stämt med vad hon sa och hon var riktigt otrevlig när vi va där.. Kärring. baahh!!

 

Sagas syster var verkligen en kopia av sin far och syster så det var kul att se, att man kan se det så verkligen är såå häftigt ångrar att jag ej gjorde det med Saga men men !!

 Detta är sista veckan som gubben jobbar och som Sagisen går på dagis sen går vi på 4 härliga äventyrliga semester veckor.! Ska bli kul, ska göra denna sommaren sagolik för min lilla fis, för det är ändå sista sommaren för henne som ensam "bebis" i familjen sen kommer ju lillasyster!!

Nu ska jag ta ngt att käka..!!

 

Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja var bland de häftigaste jag varit med om tack än en gång att jag fick följa med. Hoppas ni får en bra semester.

2011-07-20 @ 13:55:02
Postat av: Jenny

Härligt med en liten tjej till :) Praktiskt också !

Har själv aldrig gjort 3d men är såå sugen att göra det i framtiden. Har hört mycket positivt om det.

2011-07-20 @ 18:18:40
URL: http://bellismamma.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0