6 år

Har Sebastian och jag idag. helt sjukt vad tiden har gått fort, känns verkligen inte så länge.. Men men har inte firat den ngt alls, utan har bara busat med fisen som vanligt..!!

På dagis går allting super och saga trivs som fisken i vattnet, är lite kämpigt att lämna henne på morgonen för hon blir sååå ledsen och hysterisk men det går som tur var över bara på nårra minuter..!! Att vara tillbaka på jobb är helt okej faktiskt, skönt att komma ut i den riktiga världen ett tag!

Som det blåser idag, känns som om taket snart ska flyga av.. hade varit rätt chockerande faktiskt om det hade gjort det haha!! Men men !

 

Fick även tid till ultra idag WIIIEE ska dit den 27 april.. åhh lång väntan men det går nog snabbt, går in i v 14 nu på lördag .. REDAN går sjukt snabbt, tyckte precis jag plussa och då var jag i v 3+5 haha sjuuukkee!!

 

Saga har lärt sig en massa ord nu: natti, hej, lampa, mamma,pappa ,mormor, bappen,där , titta, vovvov mfl, hon utvecklas såå snabbt för varje dag.. !! Älskar min lilla hooligan!!


Magen v 13


Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis till er. Fin mage blir nog ett lite gossebarn tror jag:) Ja prata gör hon hela tiden så de kommer nog igång med riktiga ord snart

2011-03-16 @ 21:13:40
Postat av: Marre

Herre Guud vad tiden går fort! vad roligt att ni fått tid nu, spännande. Ni får bryta flick trenden, fast det är lika trevligt oavsett vad det blir såklart =)

2011-03-17 @ 10:40:08
URL: http://mariettpersson.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0