Härligt väder!

Har det varit idag , fast riktigt kallt nu på kvällen tycker jag, var ute med Saga i morsan trädgård men det var kallt brrr!!
Men under dagen har det varit underbart specielt dom timmarna man var ute och jobbade idag!! Allting går fortfarande toppen på dagis, har varit lite klydd med sömnen men det verkar som det har löst sig nu igen och skönt är ju det!!
Har även lagt undan min vinterjacka så nu får fantamed vintern håller sig borta för jag kan snart inte knäppa den längre ändå!=)


Nää det var väl alles händer inget annat roligt!!


Grattis Sandra till lille Tove=)!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Blev det några blommor idag? Jag sket i det för det va ganska blåsigt när jag skulle hem. Får ta det en annan dag ;)

2011-03-23 @ 21:04:49

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0