Ny header

som ni ser var väääldigt uttråkad..!!
Sebbe jobbar kväll som vanligt kommer sen vid 10 tiden och då soover vi så träffas idag kommer vi ej göra,.. och inte på heeeela nästa vecka för då ska han jobba natt, Börjar kl 15.00-00,00 så det kommer bli en vääldigt tråkig vecka speciellt för Saga för hon får inte se han på en hel vecka överhuvudtaget, men det är väl sånt man får ta med ett sånt jobb!!

men men !!

Så dom som vill bjuda oss på middag nån gång nästa vecka kan bara säga till, det finns ju verkligen inget TRÅKIGARE än att äta själv, då kan man lika bra skita idet tycker jag!!

Så jäkla tradigt väder det är, regn regn och regn, i för sig så är det bättre än alla jäkla snö..!! Var ju lovat snö idag men än så har det ej kommit ngt och tack gode gud för det , vill ej ha tillbaka det skitet.!!
I helgen händer ej så mkt, i morrn ska vi hem till mamma och grilla, på lördag ska Sebbe på släktkalas i Klippan jag och Saga ska vara hemma och mysa.. Sen söndag ingen aning badet kanske?!


Har mått riktigt skit idag, varit skakig& yr och väldigt illamående.. just nu mår jag bara illa, men hoppas verkligen det går över till i morgon!!

Älskar dig så mkt att det gör ont, är ingenting utan dig, du gör livet värt att leva!! Du är och kommer föralltid vara mitt allt. Aldrig ska jag sluta älska dig men fina Saga!

Kommentarer
Postat av: tess

Den bilden är jättefin på Sagabus!!

2011-03-17 @ 19:28:09
URL: http://hannasmamma.blogg.se/
Postat av: mamma

Skönt att de inte blev så sent idag.

2011-03-17 @ 19:35:22
Postat av: tess

tack för tipset, men känns ganska äckligt att göra det med barnen.. =)

2011-03-18 @ 08:24:32
URL: http://hannasmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söt bild på tösen, längtar tills jag kan sätta en liten tott i Charlys hår =) men det lär nog dröja, Hihi!

2011-03-18 @ 09:46:28

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0