Äntligen

Har Sagas super söta kusin kommit till världen kom i tisdags den 10 Maj! Var och hälsade på henne igår och hon var så guda söt, Saga reagerade ingenting och brydde sig inte..!! Kändes konstigt att hålla en sån lite, kan verkligen inte fatta att Saga varit ÄNNU mindre än henne , och helt plöstligt såg Saga sååå stor ut!!




Idag blir även jag 25 år, Har fått jätttte många lyckoönskningar, det är nårra kvar som jag hoppas oxå hör av sig , så vi får se hur det blir med den biten..!!
I morgon blir mammsen 50 men hon är ikke himma så får säga GRATTIS här i stället, Älskar dig!!


Bebisen har börjat komma in i riktig karateträning nu i magen och Sebbe kände av dem första sparkarna igår.. På måndag ska jag börja jobba halvtid som jag kommer göra restän av graviditeten, asså 3 timmar om dagen ( suck ) menmen inte så länge kvar !!

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack for halsningen alskar dig ocksa.

2011-05-12 @ 23:30:09

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0