Öf

Sitter just nu på öppna förskolan med Saga eftersom hade feber igår får hon ej lov att gå på Dagis idag vi fick cyckla hit i stället men lika roligt har hon för det!! Det var längesen jag såg henne Så lugn och go!! Idag blir det taco till middag efter mycket tjat från gubben , var faktiskt ett tag sen vi åt det så det får bli det idag, sen har vi massa att fixa med till i morgon !! I morgon blir det kalas hemma hos oss hela Sebbes släkt kommer då jag, sebbe oh Karro ska ha kalas ihopa då vi alla fyller år så tätt!! Idag går jag även in i v 22 tiden går så fort samtidigt som den går så sakta men får passa på att njuta nu för detta är absolut den sista graviditeten för vår del sen får det bli barnbarn i stället!

Kommentarer
Postat av: Tess

Skönt att hon är så go idag! :) klart ni ska ha nr 3!

2011-05-20 @ 14:46:32
Postat av: mamma

Var val trevligt och besoka oppnaforskolan ett tag sen.

2011-05-23 @ 00:42:44

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0