tråkigt

Fy fan vad detta är tråkigt att gå hemma asså.. Dem första 2-3 dagarna var det skönt men nu är det så tråkigt så jag får huvudvärk på det.. Blää!!
Som tur är har man lite att göra nu fram tills söndag..!!

Idag ska vi hem till Inga-lill och Bert om Sebbe kommer hem i någorlunda tid för en gångsskull, i morrn ska vi hem till mamma och käka innan dom åker till Usa på lördag.!
På fredag ska Sebbe på Bois och jag ska busa med fisalisa..!
På lördag ska vi hem till brosan och grilla med deras vänner, och på söndag kommer Eg och Linn och hälsar på och vi ska nog grilla då också tror jag får se..!!

Och under denna ruschen ska Sagas kusin också titta ut=) Spännande.. Tror det blir i morgon men vi får se!

Näää nu ska jag på toa!

Älskar dig sååå det gör såå ont att vara ifrån dig minsta sekund.. Mår dåligt utan dig hos mig.. Du är och kommer alltid förbli mitt ALLT!!


Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0