Ultraljud!

I onsdags var det dags för ultraljud , lika spännande som alltid=)!

Hon kunde inte riktigt se vad det var för ngt , MEN hon tyckte hon såg att det var en liten flikka! Så antar att vi får vänta tills vecka 32 då kan förhoppningsvis kan se ordentligt!! Jag blev backad 6 dagar:@ så istället för den 23 september blev det den 29 september vilket JAG vet till 100% att det ej stämmer så.. men men skit samma den var frisk och hade det bra.. Jag hade även framvägg med denna som jag hade med Sagisen!






I torsdags var jag hos läkaren efter tjat från både Sebbe och min barnmorska, och då visade det sig att mina värden är i botten så jag blev sjukskriven och får ej jobba på i allfall 2 veckor.. och OM inte mina värden blir bättre så måste jag fortsätta gå hemma vilket jag INTE vill, utan hoppas att jag i allafall får lov att komma tillbaka och jobba halvtid..!! jag menar JAG gå hemma i över 20 veckor EHH nee skulle inte tro det va!!  Så ska tillbax till läkaren den 13 maj så får vi se vad som sker då!



Ifredags var vi hemma och hade familljemys! Igår Valborg så var vi i landskrona med Karro, Dennis och Ronny nere i stan på tivolit Saga var i himmelriket, hon åkte lilla bergodalbanan 2 gånger och sen åkte hon flygplanen så var rätt högt upp i luften och hon skrattade som aldrig förr., härligt värre=)=)!
Sen åkte vi hem till Karro och Dennis där vi grillade grillspett så var sååååå jäkla goda, Sebbe var mästergrillaren!! Idag ska vi hem till mamma och Hasse en sväng och lämna Saga som ska sova där tills i morrn i med jag åker till Ullared redan kvart över 6 så får hon vara där och busa i stället!!



Men men det var nog alles.. ha det bra!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja hoppas din värden blir bättre för annars blir du omöjlig att ha o göra med om du ska gå hemma:)

2011-05-01 @ 19:55:40
Postat av: Lotti

Tack! :-) Det blir ett novemberbarn :-)

2011-05-03 @ 18:56:28
URL: http://yoohh.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0