Ge er

Börjar bli väääldigt jobbigt att lämna och hämta fisen på dagis nu , då alla fröknar tjatar och tycker såååå synd om mig! Give me à break!
Precis som om jag inte har tillräckligt med folk hemma som tjatar!!

I går var vi i Landskrona hela dagen hade det super trevligt, jag och Karro skrattade sååå mkt att hon nästan kissade på sig och jag nästan födde haha! Men umgås man med 3 klantar kan man inte mer än skratta haha!!
Saga var även på toppen humör som gjorde dagen ännu bättre:)
Hann inte mer än komma hem så somna hon efter en heldag med bus!!

Nu blir det frukost !


Kommentarer
Postat av: mamma

Alltid trevligt att ha sådana dagar med treliga människor

2011-10-03 @ 09:52:27

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0