Lovisa Ellen Ann-Katrin Wohlert

Äntligen har vår andra prinssesa kommit till oss..! Hon behagade att komma ut den 7/10-11 kl 04,12 , hon vägde 3320g och va 52 lång!! Förlossningen var rena drömmen..! Vattnet gick här hemma när vi låg och sov kl 00,45 , ringde in till förlossningen direkt men eftersom värkarna ej kommit så avvaktade vi.. kl 01.00 kom värkarna direkt med 1-3 min emellan , åkte in direkt var på förlossningen vid halv 2,kvarti 2:! Var öppen 3 cm när vi kom in, och då tänkte jag SUCK detta kommer ta tid..! kl 04,00 bad jag om epidral för då var jag bara öppen 4 cm och jag hade så ont, narkosläkaren kom och gjorde i ordning, precis innan han ska sätta den skriker jag att jag måste krysta kl 04,10 och efter 2 krystvärkar var hon äntligen ute 04,12 =) Så öppnade mig 6 cm på ca 3 min! Men nu är hon äntligen här!

 








Kommentarer
Postat av: mormor

Ja du var verkligen efterlängtad,och fina namn kommer du få.

2011-10-12 @ 16:31:46

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0