Helgen!

Huvudvärk deluxe kan man lugnt säga att jag har.. shiiit bara kom från ingenstanns så en alvedon åkte precis ner i magen hoppas den gör verkan snart!
Idag ska vi in till Landskrona nu när Sagisen har vaknat, hade tänkt sticka till Karlslundsparken i detta fina vädret och kolla på djuren och leka på lekplatsen så klart! Elvira och Karro kommer även att joina oss så slipper jag i allafall en massa sms och ringande från henne;)!

Sen ska vi ta en söndags lunch på Rhodos var faktiskt ett bra tag sen man var där åt..!! så det blir en kebabtallrik med vitlökssås att trycka isig!!

Imörrn ska jag och morsan göra väla och Ikea osäkert..! kommer säkert komma hem med en massa skit men va fan gör det, måste slänga pengar på något tråkigt=)!
Seeeeeeeeeeeeeeen på tisdag får jag ÄNTLIGEN mina efterlängtade golv hihi, kommer bli såååå snyggt, märks att man längtar juppjupp!!



Eftersom jag har skrivit här så kan ju folk som läser här fatta att NEJ jag är ej inne och föder och NEJ det har ej kommit någon och NEJ jag känner inget!!


Ha en bra dag för det ska jag ha!



Kommentarer
Postat av: mamma

synd att du inte är de allså inne på bb:):)

2011-09-25 @ 13:08:09

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0