Hostig

usch silkken hostig natt det varit för min sessa, hon har verkligen inte kunnat sova, och då har hennes mamma inte kunnat sova pga skuldkänslor så vid halv 4 i morse bar jag in henne till oss så vi låg och mös tillsammans istället!! sååå myysigt!!

I torsdags var jag och mamma i Ullared, gick super handlade en heldel fast inte för så mkt för att vara mig, så det var ju bra..! så nu är dem flesta julklapparna handlade ska handla nån till så det blir rättvist för alla!  Nu sen 27-28 så ska vi äntligen få våra nya golv, kommer bli suuper snyggt !=)


Men men det var bara en kort uppdate..!!

Mina finaste i hela världen!


Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppas hon får sova denna natten

2011-09-19 @ 14:38:28

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0