Oj vad dålig jag varit!

På att uppdatera haha.. Har fått en del klagomål så får väl skriva ett par rader här inne..!! hihi! Allting flyter på här hemma, idag ska vi äntligen få hem en bok med nya golvexempel sen ska vi bara komma överens vad vi vill ha för nya golv och sen äntligen blir vi av med dessa äckliga golva vi har här hemma, hoppas bara det blir innan den lilla vill titta ut!

Har åkt ut och in på förlossningen då jag har haft jävulska smärtor i bäcknet, och varje gång har jag fått diagnos urinverksinfektion och fått pencillin , men nu sist så fick jag en doktor som sa att jag aldrig haft det utan har gått på pencillin helt i onödan alla 3 gånger och snacka om att man blir förvirrad och förbannad då!! AHH! Så min nya diagnos blev kraftig foglossning i bäcknet och det är jäklar i det inte smärtfritt ska jag säga.. Kan knappt gå utan få rediga smärtor.. läääängtar sååå tills hon kommer ut så man kan återgå till en normal verklighet.. Vill ju kunna busa med min fiiiiiiina Sagis!!  Idag är det 2 veckor kvar till BF så jag tycker gått hon kan titta ut NU=)
Har gått upp 12 kg sammanlagt än så länge så är faktiskt nöjd.. Trodde jag skulle komma upp till 20 kg denna gången men ikke så det är jäkligt najs!!


Saga har blivit sååååå duktig på att snacka, munnen går verkligen i ett, hon kan snacka i meningar, förstår allting man säger till henne..!!
Hon har även börjat gå på pottan jätte mkt, hinner inte mer än vakna sen ska hon gå på pottan och kissa, blöjan är vääldigt ofta helt torr på morgonen efter en hel natt så det ska bli kul och se när man kan få henne helt torr, men vi går i hennes takt..!!
Hon har även fått upp väldigt stort intresse för sin cyckel då hon äntligen kan nå ner till pedalerna, så nu ska hon cyckla vart vi än ska, med våran hjälp där bak såklart!!
Hon väger nu 14 kg och är 89 lång, har börjat gå över till st 98 i kläder men har fortfarande en heldel 92 som passar henne utmärkt!!

Var inne i Lund för ca 1 vecka sen för att testa henne mot en viss pencillin som dem trodde hon fick sina hemska nässelutslag för ett tag sedan, men det visade ingenting så antagligen är det något som har bitit henne när vi var på Tosselilla som fick henne att reagera så starkt, synd bara att man inte vet vad de var!! Hoppas man slipper se henne så igen iallafall!!

Nu räcker det för mig..!!

ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja pratar gör hon hela tiden precis som sin mamma när hon var liten:) DKönt om hon blir torr snart

2011-09-12 @ 23:49:13

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0