The big DAY!

Då har den stora BF dagen kommit och inte fan sitter jag med en liten bebis i famnen.. suck & pust .. men men inget som jag hade förväntat mig ändå men det är såååå drygt när alla frågar och tjatar!!

Har precis betalat alla räkningar, så nu är det gjort, förutom den från dagis som jag inte ens fått än så det är lite svårt att betala den då!! Vill handla hem något men vet ej vad jag vill handla hmm suck pust...!! 

 

Allting är suck & pust.. Låt mig va!

 

Ällllskar denna bilden!


Kommentarer
Postat av: mamma

Du får sluta lyssna på alla och bry dig om dig själ och dina kära

2011-09-23 @ 23:55:23

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0