Ta mig tillbaka

Gud vad tiden går snabbt , min lilla fis blir snart 7 månader och min stora fis är redan 2 1/2 som tiden går..!!

Idag ska vi på 6 månaders läkarkontroll med fisen, ska bli kul och se hur mkt hon väger och hur lång hon har blivit.. Sen blir vi nog kallade på 2 1/2 års kontroll snart oxå skulle jag tro!! Sitter och väntar på min lilla skit ska vakna då hon snart sovit 1 timme och jag börjar bli rastlös!
Ska köra och storhandla idag också men det gör jag när gubben kommit hem!!






Kommentarer
Postat av: Marre

Fina bilder =) Alltid lika spännande på BVC!

Läste din kommentar på min blogg.. Haha, ja de är alla rätt lika, män alltså ;) Men vad hade vi gjort utan dem, de bidrar till förökning jue ;) Hehe! Kram

2012-04-17 @ 14:34:53

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0