Passa på

att uppdatera när man sitter vid en ordentlig data , för blogg appen funkar inte och min jäkla segdata funkar inte.!!
Lovisa är på lärgång att lära sig krypa nu och det är verkligen på tiden , Saga var ju bara 7 månader när hon kröp och 9 ½ när hon gick..!!
Lovisa blir 9 månader på lördag och håller på att lära sig att krypa och det blev att hon välte ner hela mormors (mammas) kruka haha.. jaja det ska märkas att man har barnbarn..!!
Lovisa har även fått fram ploppat 4 tänder som hon går och gnisslar heeeela tiden och det är sååå fruktansvärt frustrerande att lyssna på , gör ont o hela kroppen!
 
Nästa vecka så ska Saga vara på ett annat dagis, tror hon kommer tycka det är super kul att va på ett helt nytt ställe med nya saker , nya kompisar , kommer bli toppen!
 
 
Sebbe har jobbat över hela veckan den tradefisen och idag är första dagen han ej ska göra det, woooow, igår var mamma och jag på Hörby marknad ensamma utan ungarna SKÖÖNT, handlade munkar och langos muummmas men munkarna var lätt godast.. handlade inget speciellt förutom strumpor och då maten..!!
 
På lördag ska Sebbe iväg och spela fotboll och festa hela kvällen medans jag ska ha tjejmys med övernattning , kommer nog bli bra, sen kör vi in och hämtar fylle hunden på söndag och slutar med ett besök på Rhodos..!!
 
Ha det bra!
 

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0