Tung

Denna dagen har vatt tung på många sätt och vis! Många tankar , beslut som man har varit tvungen att ta , men jag tror att med dem beslut som vi fattat kommer att få oss att må fan så mycket bättre !! Saga va på nytt dagis idag som hon verkligen hade älskat hon hade vatt som en prinsessa hela dagen och fått massa nya kompisar , myyyss :) Även om det känns dom visa försöker få en att känna som man är en dålig mamma så vet jag att jag är den bästa för mina älskade barn , och dem aldrig skulle vilja ha nån annan :))


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja de är bara du och Sebbe som vet vad som är bäst för era barn och ingen annan.

2012-07-13 @ 21:18:59

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0