Sova!

Vad jag skulle vilja få sova en hel natt och en hel morgon hur länge jag hare velat ! Kan inte Ens minnas sist jag gjorde det !!!
Lovisa sover verkligen suuupeer bra , klagar absolut inte ! Men fick bara en känsla av att Gud så skönt det hade vatt att vakna upp när man hade velat !!


Har varit riktigt flitiga med trädgården och på framsidan har fått riktigt fint ! Är några små grejor kvar som te x sticka till jysk men när ska man få tid att göra det själv? Hmm aldrig !!

En del färg har man även fått dessa dagarna ! Solen tar ju som fan !! Ikväll ska sebbe iväg på BoIS så blir mys med mina fina flickor !

Sitter oh väntar på min trötta Fis som fortf sover !


Kommentarer
Postat av: mamma

Ska bli roligt och se trädgården. Barnen får sova hos oss om två veckor när jag är ledig så du kan sova=)

2012-05-03 @ 12:24:02

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0