benen nyrakade

och barnen sitter i badet , snart ska jag iväg och träna sååååå skönt mår verkligen inte bra när jag inte tränar

Lovisa har hunnit bli 1 år och springer och går runder och gör exakt allt som hon inte får göra och lyssna kan hon inte heller !!
Snart dags för dagis för hennes skull då hon ska börja på prästkragen på söderpark är super nöjd med valet!!

Men andra ord snart allvar för min del oxå!!

Saga blir 3 om ett par veckor, är så gott som blöjfri bara nummer 2 som ska komma i balans oxå!!
På onsdag ska hon börja på simskola ska bli superkul, tror hon kommer trivas som fisken i vattnet

Just det den 16/3-13 så ska jag gifta mig med mannen i mitt liv, kommit bli en sån underbar dag ♡♡♥♥♡♡♥♥




Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Ja fy va tiden springer iväg =)

2012-11-05 @ 21:19:51

Lämna gärna ett avtryck här:

Åh vem är du?:
Minns mig gärna?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Glöm ej lämna din bloggadress så jag kan kolla in din:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0